Huvudvärk

Det började i onsdags, men matte bet i hop för det var ett intressant möte på jobbet i torsdags. Sedan har det fortsatt fredagen igenom, lördagen igenom, halva söndagen och så idag.

Matte är nu less, huvudvärken är hanterbar om jag ligger eller sitter, den finns där och driver mig smått till vansinne men den är hanterbar. Tills jag rör mig, då dunkar huvudet som om det satt någon med en klubba där inne och försökte göra hål på skallbenet.

Så nu sitter jag här, framför datorn, så stilla jag kan, nöjd med att jag lyckades ta fram frukost till mig själv. Men vad jag är less jag är på min begränsade värld. Det finns så mycket trevligt att göra bara man kan röra på sig...SUCK

Tur man har kattsällskap, Findus ligger och tittar på tv och Pettson tar en lur och matte fortsätter med frukosteringen. (Dett fanns färdiggjord hallon och blåbärssoppa i kylen, tur för mig:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0