Timrå möter MODO på hemmaplan ikväll...

... och denna gång har vi faktiskt biljetter, bara vi hittar Stefan så vi kan få dem levererade. Sist blev det 4-0 till MODO ikväll tippar jag en vinst med 4-2 till mitt MODO.

Dagen har gått fort, matte har hunnit packa en hel del, nu återstår nästan bara kläder, så efter tvättiden imorgon så är det nog klart. Naglarna är nymålade, (enda sättet för mig att behåla någon längd på naglarna). Middagens fläskfilé ligger och tinar men snart är det dags att dra igång matlagningen.

Katterna har idag mest sovit, Findus ligger och myser i röda korgen och Pettson ligger i lilla buren, snart matdags även för dem.

Jag lovade svägerskan min, adressen till en sida med näförsäljning av VILA kläder här kommer den: www.eugeniashop.com

Nu damp det ned något i brevnedkastet bäst jag skyndar mig dit innan Findus hinner äta upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0