Long time no see..



... i dubbel bemärkelse.
Bloggen har inte uppdaterats på ett par dagar, det har varit något strul med att publisera inläggen.

Och det var nu länge sedan matte såg sina katter.
Igår kväll berättade husse att lillskrutten på bilden här ovan har blivit så stor att han nu kan hoppa upp på köksbänkarna själv. Husse har fullt sjå därhemma i försöken att muta ned honom igen. Så nu längtar matte hem, enligt husse så ser Petton rätt kul ut när han står och laddar inför hoppet, kryper ihop till en stor boll innan han exploderar  ut i ett hopp. Jag vill också se!
Man får hoppas att Pettson kan visa mig till helgen. På fredag åker jag hem och på lördag ska jag till Ånge för en intervju det minskar visserligen tiden hemma med skruttarna betyligt men med lite tur betyder det att mitt äventyr i småland inte behöver bli så långt. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, vilken sötis på bilden, så liiiten! Du, jag kan ju säga att Sigge bor på diskbänken när vi inte ser. Busungen. Men så fort man blåser på honom blir han rädd och hoppar ner :)



Lycka till på intervjun i Ånge!! KRAM!

2009-01-21 @ 20:29:42
URL: http://doriskattungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0