Förlåt Carro!

adressen ska vara www.eugeniashop.com

Ibland är det bra att ha en blogg där man kan förmedle lite smått och gott till andra, tacka för julklappar, billån och annat.

Så till lillstrumpa som kommenterat inlägget "första dagen på mitt nya liv" säger jag,:
Ramlösa skogshallon, bästa mineralvattnet om man nu inte är så förtjust i bubblande vatten och är less på vanligt kranvatten.

För er som undrar hur det går med min nya sunda livsstil, kan jag meddela att jag idag gått stavgång på lunchrasten och hållit min diet. Svårast tycker jag att det är att fruktintaget är begränsat till en om dagen, svårt för mig som inte kan äta mycket till luch, det blir så långt till middagen. Därför ska jag bege mig på jakt efter paranötter, är inte säker på att det finns här i samhället men det skadar ju inte att leta. 

I övrigt har det gått bra på jobbet idag, om man bortser från att jag lyckats glömma ett av alla mina nya lösenord, därför kan jag inte koppla ifån min telefon annat än manuellt. Ja ja än så länge har ingen ringt så det är nog ingen större fara på taket. Däremot har jag idag emottagit 4 jobbmail, dubbelt upp mot igår:) (tur att jag kommer ihåg det lösenordet).
Dessutom blev jag intervjuad av en lokal tidning, och fotograferad till den samma. Blev ett riktigt bra kort.  Kortet till min jobblegitamation blev däremot en smärre katastrof, så jag räknar kallt med att inte behöva visa det allt för många gånger.

Dröm sött!
Nu kryper jag till sängs med en bok, innan jag ringer husse och säger godnatt till honom och katterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0