Mattes önskelista

  • Vattenkokare, gärna en svart.
  • Salt- och pepparkvarnar som inte är automatiska, gärna i ek för att matcha vårt nya köksbord.
  • Mikrovågsungn, gärna en vit.  
  • Springform       
  • Stekpanna
  • Konservöppnare
  • Dammsugare, har någon en begagnad liggandes hemma så går det jättebra!
  • DVD spelare, gärna inspelningsbar med hårddisk men en vanlig funkar bra
  • Minneskort till en Olumpus µ digital 600. Ett olympys XD kort.
  • Nagelack i trevlig färg, börjar få slut på mina ljust rosa      
  • Strumpbyxor i tjockare material 
  • Presentkort på någon inredningsaffär skulle också sitta fint.
  • Och som vanligt blir jag alltid glad av en bok.

Av husses mormor och morfar önskar jag mig presentkort på Hemtex eller på någon klädbutik.                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0