Ditt och datt och lite där emellan

Här hemma går vi om varandra, husse började sju i morse, en puss han jag få innan jag somnade om. Jag börjar jobba kl 16 och slutar 10 imorgon, då har husse redan gått till jobbet. 

Imorgon har matte och husse varit ett par i 9 år, det brukar firas med middag på en restaurang i Västerås var det alltid middag på GREKEN :).
 Imorgon vet jag inte hur det ska hinnas med eftersom husse har träning på kvällen. Och när matte slutar jobba imorgon fm så ska hon skriva tenta. Låter inte som någon kul dag.  Men skönt att få tentan gjord och inte behöva skriva den under juldagarna.

Förhoppningsvis kommer mer information om mattes nya lägenhet imorgon , då ska jag försöka beskriva för er hur jag kommer att bo.

Nu väntar arbetsförmedlingen, coop, och ett telefonsamtal innan matte måste vidare till jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0