Att komma hem

Här har man bara varit borta i några daggar, men när man kommer  hem man hittar en katt som krypmt (Findus) och en som växt (Pettson).
2 paket hade hamnat i brevlådan och 2 paketavier för att hämta ytterligare paket på Coop.
Det var min scarf och ytterligare en bok i pocketutbytet (JIPPIE) som landat i brevlådan.
På coop fick vi hämta ut årets julkort och några julklappar. Trevligt.
Nu sitter matte och husse i soffan, trötta som bara den.
Husse har tampats med snön i veckan och jag har haft intensiva föreläsningar där jag bland annat lyssnat på 18 projektredovisningar.
Mer spänande grejer som hamnat i min brevlåda var kontraktet til min nya lägenhet och nämndens formella beslut på att det anstält mig.
Nu ska det fikas.

Jo jag tänkte ju passa på att tacka husse för att han skött blogen så bra också. Men han får nog en puss för besväret också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0